21.12.10

376 : ajal maut d tangan tuhan

Assalmualaikum..

korang mesti dah dengar, baca & tengok kat TV kisah nahas bas terburuk setakat ini
yang meragut 28 nyawa..

sian kan..
skrg ni tuhan ambil nyawa manusia ramai-ramai sekali
cepat & ramai..

mengerikan sungguh
bila lihat keadaan bas yg sungguh dahsyat
penyek macam tin sardin kena pijak..
padahal bas dua tingkat tu..

takziah ler kpd keluarga mereka yg terlibat dlm nahas tu
meskipun rakyat Thailand majoritinya.
tapi..kesian jugak kan..

nnti pelancong takut nak dtg Malaysia lagi
sbb keadaan jalanraya di sini..mungkin tk berapa selamat
or merbahaya..

emm....rasa takut plak nak pi Cameron

ajal maut tu di tangan tuhan..
berdoa saje lah
semoga nyawa kita di ambil dlm keadaan yg baik-baik & mudah
amin~

5 comments:

Mak Su said...

mmg ngeri, tekejut sungguh :(

tasekM said...

tak naik bas pun kot nak mati, mati gak kan ta...



.

Rozita said...

mak su
mmg ngeri

tasek
yes..tp cara kematian kita juga biarlah cara yg elok, sempurna jasad..

mimizuzuhaha said...

akak, aku tgk pic eksiden tu..ngeri nya

Rozita said...

mimi
ngeri ye? ko bayangkan ler org2 yg mengutip mayat tu semua..mau termuntah..tk makan dua hari