23.12.10

380 : tajam & tumpul


(sila abaikan gambar kaki yang berkarat itu yea)

cuba korang tengok gambar di atas...apa perbezaan nya?

yes...bentuk hujung kasut...satu tajam dan satu lagi tumpul atau domok..korang paham ke ni?

aku baru je membeli 2 pasang kasut..yang brand nya ntah haper-haper..murah jer..aku mana mampu beli kasut mahal2...korang kena percaya.

kelakar kan...bila tengok hujung kasut yang tajam tu. masa nak beli asben aku pun tergelak...bila tengok hujung yg begitu tajam.."ini kalau tendang orang..tembus perut nya" itu komen ikhlas dr encik asben..yg satu lagi tu pulak domok or dempak hujung nya.."yang ini macam mulut katak je"..komen encik asben lagi. (ye ke rupa tu muncung katak? ish..)

kesimpulan nya..ke dua dua pasang kasut ini sungguh selesa di pakai..meski pun harga nya..murasssss

daaa.....


6 comments:

alien said...

a`ah
yang tajam tu sepak org luka beb
hehehe

Roz said...

alien
ha ha ha...tkpe, sy tk sepak org

julietchun said...

aku tak suka yg tajam tu, rasa pelik :P

fadzilah said...

kasut yg tajam tu buat kaki tuannya nmpak kurus...yg gemuk tu pulak buat kaki tuannya nmpk cam tembam...heheheh

Rozita said...

juliet..
ha ha ko mmg suka yg pelik ye

Lah
ye ke?..hohoho..kena beli yg tajam ler

mamai said...

nampak satu berkilat satu tak