16.12.10

374 : Layannnnn je lah...zassss!


"ish...gatai nya rambut ku ini...banyak betul kelemumur..dah guna shampoo selsen blu pun tak mujarab...rasa nak cukur je rambut ku ini "


" aku kecewa harini, tk dapat curi makanan kiko, rasa nak bunuh diri la...tapi..dh lama aku tunggu, apsal keta ni tak gerak2?..ish..tayar keta pun udah botak..keta pulak berkarat, kotor tk bercuci......teruk betul tuan empunya keta ini...
emmm...tak jadilah nak bunuh diri, lebih baik aku tido je"

"apa tengok-tengok? orang nak landing berkhayal kat taman ni pun tak voley..jgn sibuk lah, nape curi gambar aku???? ish...kacau daun betul org ni..."

"bes nya dpt main sorok-sorok kat sini...mesti tkde orang yg nampak aku...
aku takut org curi rantai aku yg cantik ni..tu pasal kena nyorok kat sini...syhhh.."

"eh..korang nampak eh?...jgn tuduh aku mencuri tau..sebnarnya aku saje nak check duit 'mak' aku..banyak ke tak?..korang nak tau??? aku jumpe duit syiling je..duit kertas langsung tak nampak...sengkek rupa nya 'mak' aku ni...harap enbeg aje besor"..hihhihihi


"ahhhh...bes nya bermalas malasan begini...lepas makan, tido..lepas tido, makan, golek-golek...tak payah penat2 keje mcm korang semua. Aku, tk keje pun cukup makan...sentiasa ada ikan utk aku...lalalallalaal"



" adush..sempit nya pintu ni...pintu ni yang mengecil atau aku yg semakin membesar?..


" nape intai-intai? mai ler masuk..ini umah baru I..bes tau..ada ekon"


3 comments:

julietchun said...

kucing kamu ke?

mugiwara said...

banyak nye kucen....
comel~

Rozita said...

juliet
yes...


mugi
mmg byk..
ada lg tu..