22.12.10

378 : skin care



mesti ramai yang dah tahu gambar produk di atas..
yes..betul..Safi Rania

oleh kerana ramai yang memuji akan keberkesanan nya,
maka saya dengan rela hati mencuba produk ini
memandangkan harga nya yg mampu di beli, kualiti pulak bagus..di jamin HALAL lagik..
lebih baik kita cuba yea...

tapi, bukan semua kulit sesuai..
setakat ini banyak komen2 di fb mau pun di blog..majoriti memuji kebagusan produk ini





setakat ini saya baru beberapa minggu mencuba produk ini
nampak mcm ok lah...sebab muka saya banyak cela + kering (kulit matang lah katakan!)

hanya serum nya yang masih belum di beli
minggu lepas semasa saya duk bershopping di Tesco...hajat hati nak lah beli serum ni,
tapi sayang sekali...tkde stok..
takpe lah..lain kali sy beli okeh..

saya paling teruja ingin bertukar kepada produk ini selepas
kempen yang amat bagus dari Eynda's Diary
lepas baca blog dia ni lah........sy terus mencuba produk ini

thanks ye Eynda..di atas cerita-cerita kecantikkan di blog kamu ~

apa produk korang guna yea?

6 comments:

Aida Alias said...

kak ita.. sy pakai produk biasa2 je. set bengkoang whitening dr mustika ratu. dulu kini dan mungkin selamanya. produk ni je la yg sesuai dgn saya. termasuk compact powder dan masker. pernah cuba yg lain2 tk kulit muka jadi gatal2 dn kering.

Rozita said...

Aida
iye ke? set yg mana satu ye..tak perasan lah..tp produk whitening ye..

fadzilah said...

lah dah guna produk ni..ok la juga, tp kena konsisten baru la nmpk kesannya. masalahnya lah x pernah konsisten guna tu sbb xde perubahan...hehehhe

Anonymous said...

Hi, i just want to say hello to the community

Rozita said...

Lah
cu pun sama..ko tau je la
mana pernah setia pd satu produk
yang ini baru try..tngok cmner
aritu tengok muka mak ndak pun jd ok, dia pun guna Safi Rania jugak..

Nony
thanks. come and join de crowd :)

Anonymous said...

Buna Ziua,cateva cuvinte in introducere mai greu