8.10.09

165 : Perasan atau perasaan

Perkara yang anda tak perasan atau saja tak berperasaan. .......


1. Sekurang-kurangnya ada 5 orang dalam dunia ini menyayangi anda dan sanggup mati kerana anda.


2. Sekurang-kurangnya ada 15 orang dalam dunia ini menyayangi anda dalam beberapa cara


3. Sebab utama seseorang membenci anda adalah kerana dia ingin menjadi seperti anda.


4. Senyuman daripada anda boleh membawa kebahagiaan kepada seseorang walaupun dia tidak menyukai anda.


5. Setiap malam ada seseorang mengingati anda sebelum dia tidur.


6. Anda amat bermakna dalam hidup seseorang


7. Kalau bukan kerana anda, seseorang itu tidak akan hidup bahagia


8. Anda seorang yang istimewa dan unik.


9. Apabila anda terfikir anda tidak mempunyai peluang untuk mendapatkan
sesuatu yang anda ingini, mungkin anda tidak akan memperolehinya, tetapi
sekiranya anda percaya pada diri sendiri lambat-laun anda akan memperolehinya.


10. Kenangilah segala pujian yang anda terima. Lupakan segala maki hamun,
caci & cela.

12 comments:

jajazuzu said...

ya! kalau bkn kerana sy, seseorang tu xkan hidup bahagia..~

POSH76 said...

bagus2 ayat2 motivasi ini...hehe

sbb tu idup ni kene dinikmati walaupun SUSAH mcmana sekalipun

en_me said...

ghitewww..

[-suziey-] said...

pewittttt..hehe..emm no 1 tu..sy tgh pk..sape la 5 org tu..heehe

LiNda said...

owhh...beshnya ...

Terasa-terasa sangat ada seseorang menyayangi saya .

Bila baca senarai 10 tuh . Menambahkan lagi keyakinan dlm diri saya .

Yup. Memang ada orang menyayangi saya diketika dan saat ini .

Ini bukan perasan tapi PERASAAN .

mugiwara said...

ish!
siapa yang buat saya tersedak je tiap tiap malam nih?

itu perasan ke perasaan saja?

hikhikhik~

♣haNie♣ said...

owh..kerana diriku..begitu berharga..
hahaha!!

mamai said...

ya saya unik sebab saya suka semua orang dan semua orang tak suka saya

Rozita said...

[jaja] ye ke ni? en boifren kah iteww?

[posh76] teruskan hidup

[en_me] ayat skema la nih

[suziey] dah ada jwpan ke?

[LinDa] suami, ibu bapa, adik beradik...

Rozita said...

[mugi] akak rasa, PERASAN hahahah

[hanie] PERASAN ke PERASAAN? :P

[mamai] amvoiii..kami blogger semua suka kat awak kan..kan..kan

matahari said...

Suka entry ni...best..

SweetSour said...

sy suka yg n0.5 tu...coz ade org yg akan igt sy time dia nk tdo..hakhak..