15.10.09

173 : cuba la

di bawah ni salah satu cara utk berjimat cermat
tips bagi yang rajin menanam pokok2 bunga
saya lain...saya suka tanam rumput2...auwww
jangan buang topi keledar sekiranya ia sudah tidak boleh di pakai lagi
guna kan ia sebagai pasu bunga
tak payah susah2 nak ke kedai membeli pasu bunga..
ini cara moden barangkali..
cuba lah..



13 comments:

Mak Su said...

hahaha

good idea

blueCITY said...

hahahah

nanti ada jerk apek dgn lori jerit:

topi keledar lamaaaaaaa
buang lama angkat baru
ekekkeke

mamai said...

hahaha good idea memang jimat...untuk mereka yang menunggang motsikal tapi tak suka pakai topi keledar ini satu penghinaan buat kamu hahahahahahaha

ikiqzana said...

mmg canggih la zita..

Yunus Badawi said...

Mana2 topi keledar yg takde cap Sirim bolehlah buat pasu bunga hehehe

Mr PenyuBiru said...

kretip. ni mesti bekas mat rempit yg dah insaf ni.hihih

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

tak trcapai akal gua..

fadzilah said...

helmet sape yg jadi mangsa tu?
jap, nak call paksu tnya kot2 helmetnya ader hilang..heheheh

LiNda said...

Eh..eh..

Itu bukan helmet abang ke ?
Abang kan selalu gosok moto ..
mesti dia lupa gosok helmet .
tuh yang tersangkut !

ngeh3x saya lari slowwwww...

Rozita said...

[mak su] boleh cuba kat taman mak su nnti

[blue] ha ha topi pun leh jual ke?

[mamai] ha ha ha kelakar

[zana] mmg canggih

Rozita said...

[YB] betui3x


[PB] mungkin jugak tu..logik nya ada


[pentoi] skrg dah dpt idea tu, cuba la


[Lah] topi pak su kaler itam

[LinDa] akak pun kejor slow2 jugak

ekhalidah said...

kreatif- berkilat lagi topi tu mcm baru ...

Rozita said...

[ekhalidah] mungkin topi tu tkde cop sirim, tu pasal kena kitar semula :)