21.10.09

177 : org tua

pagi tadi. encik asben bangun dari tido..
tunjuk muka jeles kat aku
.
.
terkejut gak aku
pe hal lah pulak nih..
pak cik sorang nih..
.
.
lepas korek punya korek rahsia...
rupa-rupanya dia mimpi mlm tadi
aku..
kawin lain, dengan orang tua
umur 70 tahun
pas tu gemuk pulak tu..
tapiiiii
kaya . katanya
.
.
hahahhahaha
apa lagi, gelak besar ler aku..
ada jugak orang kaya nak kat aku rupanya
kah kih koh...
meskipun dlm mimpi~
.
.
(tak sangka jugak ada org jeles kat aku ye!)

12 comments:

mugiwara said...

aik?
mimpi pon bleh jeles?

lelaki plak tu...

biasa pompuan yg jeles walopon dlm mimpi..
biasanya dengar camtu le...

ngehehe~

messyremo said...

alahai baru mimpi..

hehe~~

incik asben tu syg sgt nih..hehe

fadzilah said...

hahahaha...nak gelak besar la cu..
tak sangka paksu jeles walaupun dlm mimpi.

mamai said...

patut kena joint mimpi berat tu

LiNda said...

iskk.. jangan main-main kann..
tak sangka saham akk tinggi..
walo hanya dlm mimpi . ahaks!

matahari said...

hahaha....kesian en. asben mu ituuuu...

arryani said...

agagagagaga...aku rasa tercabar ngan ktinggian saham ko kak!!

mmg aku terasa cabaran itu!!

agagagaga...dlm mmpi pun boleh jadik jeles..

ini boleh mndtgkan gelak!!aaagagagagagaa

blueCITY said...

keskekeskes...
hiks...

biar dia rasa jeles , walo dalam mimpi
sayang la tuh
ekekekek

Rozita said...

[mugi] akk pun heran. ko pun lelaki jugak kan? klu kena kat btg idung apa rasa ek? hehehe

[messy] tk pasti la syg sgt ke idak. lelaki mmg gitu. klu dia tkpe plak..klu kita mrah

[Lah] itu ler kisahnya. smpi masa dinner mlm td pun masih cerita benda yg sama

Rozita said...

[mamai] ish ko nih~ :P

[LinDa] ha3 dlm mimpi je lin

[matahari] mimpi je tu

[blue] ntah ler bluecitY oiii..jeles tk kena tmpt

[arryani] jgn tercabar Yan. lam mmpi jerk. akk pun tergelak besor gak smlm

Shima said...

adoiyai....itu mcm pun ada...ngeh...ngeh...ngeh...sabo je la

SweetSour said...

haha..tergelak nomah bc..kelaka la pksu..