19.10.09

175 : salam

salam
.
.
.

hai hai
.
.
.



bai bai

10 comments:

♣haNie♣ said...

wah kak..
ni entry pesen ape ni..
hahaha~~

LiNda said...

hehheee..
.
.
hahaa..
.
.
wakakak..
.
.
sukaaaaa...

Rashid said...

uiss linda ni.. ada je dia ni..

salam rozita..

adoiiii naper le jadi begini rozita ku ini.. hehe..
Tapi takper, itulah warna-warninya. Salam diberi, kemesraan mula terjalin.. diakhiri dengan perpisahan.. tapi harap perpisahan itu hanya sementara cuma.

ainalhanisda said...

kering idea ker kak? cam saya jer

mamai said...

tamat

Rozita said...

[mamai] cepat nor nak tamat nya :)

[ainal] mmg kering

[Rashid] ini bukan nya perpisahan. sy bizi + kekeringan idea, maka terjadilah ntri yg sebegitu rupa. :)

[LinDa] akak amat suka komen kamu itu

[hanie] ini ntri pesen jaman jahiliah

Yunus Badawi said...

Saya pun nak buat n3 pendek2 mcm nilah hehehe

Mak Su said...

hai hai :)

Rozita said...

[YB] yang baik di ikut, yg buruk jangan :P

[mak su] hai hai hai

joegrimjow said...

babai jugak..
erkk