10.10.09

167 : jambu batu jeruk

arini, aku ke bukit beruntung
dlm perjalanan, aku stop beli jambu batu jeruk
korang pernah makan tak...ada kaler merah & ijau
tak sedap langsung
langsung tkde rasa jeruk pun..
rasa air gula aje..
harga mahal, dua biji RM 10..
beruk...bukan jeruk...
(maaf...tkde gambar utk tatapan umum)

7 comments:

mamai said...

hang bila jambu tu kat kedai mana di bukit bertuntung tu...dah lama tak ke sana

POSH76 said...

nasib baik kasik tau...sbb saya giler makan jambu...hehe

INTAN said...

jambu jeruk kat cameron highland penah le mkn...tp rasanya sodap

fadzilah said...

amboi cu...pi bukit beruntung ye...
kim salam ngan anjang ye!!!!

p/s: dgr citer ader org tu dah order kete...warna oren lagi...betulkan!!!
so bila bleh dpt kete? lepas ni bolehlah kita melaram keter org itu kan!!! amacam? setuju?....:))))))

arryani said...

Kah...kah...kah...

beruk tul
la jeruk tu...

dah mcm pantun plak ;)

Masy said...

tak sure penah rasa ke tak memandangkan x berapa minat jeruk2 ni huhuhuhuh

Rozita said...

[mamai] ntah kedai mana ntah..x igt

[posh] yg ini, sekali tengok, tak tau pun yg itu jambu batu

[intan] yg ini pd akak tk sodap..tak berbaloi dgn harganya

[Lah] yes..yes..tumpang je la

[Yan] pantun 2 kerat versi millenium


[masy] jeruk bes tp tk elok utk kesihatan pun