14.10.10

334 : Low and High

bila aku baca n3 cikHanie yang ini tiba-tiba aku teringat pengalaman yang sama pernah aku lalui ketika membelek resume mereka2 yang minta kerja..

yang aku pernah terjumpa

Education :
Low School : Sek Rendah..bla..blaa
High School : Sek Menengah..bla...bla..

untuk sekolah kita tak kan ler guna tinggi rendah roper itu...

ye lah..tak baik gelak kan orang kansss...

Pembetulan : Primary School & Secondary School

Nota peringatan : Jgn sibuk kat resume orang, cuba plak check resume
sendiri...ntah apa yg kita tulis yea :)

9 comments:

mimizuzuhaha said...

tak penah la lagi jumpa low skool. haha nak gelak jgk boleh dak. hahahahaha

Chenta said...

ekeke..

resume saya ,
sekolah tinggi - 4 tingkat !
boleh gituuu ..

Rozita said...

mimi..
silakan gelak, tp tutup mulut tu..jgn nampak gg

Rozita said...

LiNda..
ha..mcm itu i like. mesti ko dpt keje

Nurhayati said...

first time tgk low high kat resume. mungkin dia tak blajar tinggi sangat kot.. maafkan la dia. :)

Rozita said...

Yati..
ye lah. education nya biasa2 aje :))

Aida Alias said...

orr ada gak ye org tulis gitu kt resume.. hihihi.. sy dah dekat 10 thn tak pernah tulis resume.. kalo tulis sekarang entah apa2 la isinya

Cahaya cK said...

mmg klaka la bile tengok resume yg macam2. lawak abes.
cleo pon penah share kat entry sblom ni - http://cleoputri.blogspot.com/2010/07/tolong-jangan-buat-lawak-dengan-resume.html

Rozita said...

cleo..
thanks ye..

602: Walimatulurus Caca & Hazim, Aug-Sep 2019

Biarlah gambar berbicara.  Simpan sini sebagai kenangan.. Majlis akad nikah pada 30/8/2019 - Kelantan Majlis sebelah perempuan 31/8/201...