15.10.10

335 : orang baru

saje nak share penghuni baru rumah no 6 psrn 18 ini...orang nya muda belia..cukup muda..belum cukup umur lagi..perangai cukup nakal..suka gigit-gigit orang..suka kacau orang tido...nama dia Notti..dia ni perempuan...ooopssss.....bukan, betina.

kucing ni aku baru adopt. rasanya dah hampir sebulan. sewaktu kami pergi 'menge-teh' di kedai mamak..tiba-tiba ternampak dia ni yg keseorangan atau keseekoran????. kesian pulak. waktu itu, kekanda ku jua ada bersama..dia kesian sgt, takut kena langgar. lalu, kami pun bawa pulang..dah terus bela dia..sehingga ke hari ini..

orang kata, kalau pelihara kucing, jangan suka tangkap gambar mereka..takut mereka pendek umur..ntah boleh percaya ke tidak..I dun know...tp aku suka tangkap gambar kucing..

macam siTedi ni, suka sangat tangkap gambar kucing2 kesayangan nya..tak takut umur dia org pendek ke????

heheheheh...

tumpang lalu...nak pi rumah jiran sebelah sat...makan ketupat.

No comments: