15.10.10

336 : jom lompat

semalam, malam, aku ke pasar malam..(berapa byk malam daaa....
biasalah, kalau ke pasar malam kita mestilah berjalan kaki..
apa tah lagi pasar malamnya depan rumah aku aje...

dlm perjalanan balik...

oopppssss

aku ternampak seekor katak besor...yang menghalang perjalanan aku..
eeee....aku mmg geli kan katak okeh...
aku tak pasti pulak, samada katak tu geli atau tidak bila nampak aku (ngee)

yang heran nya...
maka dengan tindakan luar kawalan..
aku terus melompat....tinggi ler jugak..boleh tahan :))

ish...selalunya katak yang lebih sinonim dengan lompat..."lompat si katak lompat"

tengok......sekarang aku plak yg melompat...
mujur katak tu tak gelak kan aku..

7 comments:

LiNda said...

ek eeleh
ntah-ntah katak tuh ketawa
sampai guling2
pecah perut
mana ahkak tahu ?

sebab akak lompat jauh sebatu ..

hahahahahah

Rozita said...

LinDa
akak tak dengar pulak suara katak tu :))

Mak Su said...

ler... x smpt ker amik gambar rozita melompat?

Mak Su said...

rozita kena tag, http://ceritakosong.blogspot.com/2010/10/i-love-ict.html

Rozita said...

la..ye ke mak su? tag pulaks :))

Yunus Badawi said...

Saya pun nak komen yg sama mcm LiNda. Tengok2 dia dah tulis dulu.

Nasib baik masa awak mendarat tu tak terpijak katak yg tengah ketawa guling2 tu. Kalau tak mmg dia akan mati katak hahaha

Rozita said...

hahaahha...kalau sy termendarat atas katak tu..sahih lah mati katak, katak itu..
ish..berapa byk katak daaa....?