8.10.10

330 : tak tau jaga badan ke?

"eh..nape kamu ni, semakin hari aku tengok ..semakin gemuk"
" tak jaga badan ke?"


ini ler stetmen yang aku terima harini..
sedih ler jugak, sebab ianya datang dari bukan kaum sejenis..
uish..malu pun ada, bila org kata ...tak tau jaga badan..

emm....

?...


Nota kecik hati : aku tak
marah..sebab mungkin ada kebenaran nya..


9 comments:

aleen adela akoo ^_* said...

wush!slambernye die sound.huhuh
klo dr kaum yg same jenis mungkin bley trime kot.huhuh

Rozita said...

ye..
mereka-mereka kat sini semua nya selamba-selamba saje..

julietchun said...

sentap la jugakkan.

kucingorengemok said...

sungguh tak suka orang mulut lepas dan suka bagi jawapan pada soalan yang tak ditanya...

Rozita said...

juliet.
tak sentap. terkujat jerk :(

KGG
mereka terlalu prihatin kat sy kot :)

LiNda said...

eleh,
macamlah si polan tuh badan dia tough.

meh sini saya nak ukur perut dia !!
huh !!

Rozita said...

hahahah

Linda..
itu ler masalahnya, perut mereka tkpe plak buncit..klu perut kita ni..tk boleh. asyik nak tengok pinggang ramping aje..mereka yg straight mcm tong drum tu..tak apa fulak..

kakchik said...

sape yang kutuk adik aku tu? mai sini, aku seligi kepala nyer... hah....marah nih...ggrrrr...

Rozita said...

kak chik
hahahhaha
mai dtg sini..budak India, kerja kat stor