9.10.10

331 : ada soklan nak tanya?

satu hari, satu peristiwa di satu pagi...di pejabat aku

" ok..selesai sudah sessi induction trg kali ini, sy harap kamu faham dan jelas dgn segala peraturan, dan segala benefit kamu sebagai pekerja di kilang ini" [Aku]

" ada apa-apa lagi kamu nak tahu, nak tanya. atau ada apa2 lagi yg kurang pasti, kamu boleh tanya sekarang" [Aku]

"emmm...tkde apa-apa puan...cuma saya nak tanya...Umur puan berapa ye" ? [budak kilang]

[aku]....senyum aje . soalan extravaganza sungguh

[aku].."ok saya hantar kamu masuk ke kilang skrg..


macam ini pun ada orang yea...apa daaaa...

Nota hati kecik ku : nampak tua sangat ke aku ni....atau nampak muda
ke? kuikuikui

5 comments:

LiNda said...

Nampak
.
.
cam nak ngorat !


ekeke

Rashid said...

salam

Nampak cute .. so apalagi ambik peluang ngurat le. hehe

Rozita said...

LinDa
budak lagi lah

Rashid
budak benau lagi..anak ikan tk main ler..

DrSinga said...

Puan tak jawab punnnnn....
jawab laaaaaa.......

Rozita said...

ala Dr..
umur Puan sudah tua lah..