28.10.10

345 : Farmville

tadi aku baru dengar berita ringkas kat radio
ada ibu yg sanggup mmbunuh anaknya hanya
gara-gara leka bermain Farmville di fb

si ibu naik berang bila anak nya itu menangis
tanpa hnti...sehingga menganggu dia yg leka bermain FV

sungguh bahaya
sungguh ramai yg fanatik dgn FV tu..

sila kontrol diri anda okeh~

berita sepenuhnya aku tak tau..
korang cari lah sendiri ye

5 comments:

LiNda said...

iskk..
takutnya..
tah apa2 jek mak dia

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

hak mak nak bunuh anak macam mana

Rozita said...

LiNda
ye lah..bila anaknya menangis tk henti2..mak mengamuk sbb tk dpt berfamville. mak pun umur 22 tahun je

brutal
mujur ler kita tk kena bunuh di mak ye..hidup smpi ke harini :))

DrSinga said...

gila punya mak..
bukan dapat duit pun kat ladang tu......

Rozita said...

DrSinga
mak muda, baru 22 tahun
belum biasa beranak..tu ler akibatnya kawen terlalu muda