4.5.09

51 : irama di malam nan sunyi

uh....pagi tadi aku bertekak dgn encik husby aku..
dia kata, aku tidur malam tadi berdengkur dengan kuat sekali..
aku tak kan percaya, selagi tkde bukti...

lagi pun aku sendiri pun tak dengar....

encik husby aku kata..lain kali dia nak rakam 'irama' tu dgn henfon..

korang rasa aku betul ke, dia yang betul????

ngeh ngeh ngeh

15 comments:

prettyrain said...

erk. tktau.
sebab saya pun tktau saya tido berdengkur ke tk.

Masy said...

saye pon tatau sbb sy takde husby. hahhahaah

Rozita said...

prettytrain...tau tau ke?

masy...cepat2 lah cari husby.

julietchun said...

kita berdengkur mana kita dengar, en.husby saya sokong anda,kekekee.

julietchun said...

umah baru manyak ikan looo.

kakyong said...

salam Rozita,
cat rumah baru erkkk.. ni lawo & ok sbb boleh baca komen & nama yg mberi komen..

jajazuzu said...

kak, nak ikan sekor! hehehhee


penat sgt la kot. kwn org penah kata, kalo pnat sgt, tido msti berdngkur

Rozita said...

juliet...saje tak nak mengaku. mau ikan ka????

kakyong...cuti 3 hari, duk sibuk cat umah ler..

jaja..3 hari cuti, pasal pe plak penat ye..
amik ler ikan tu, buat masak taucu ke :)

mugiwara said...

"korang rasa aku betul ke, dia yang betul????"

itu dh menunjukkan ciri2 org bersalah dh tu~

hahaha~

tamau ngaku lagik?

tasikmerah said...

aku percaya encik husby. hehehe...

Mak Su said...

maksu pun ada irama kaedahnya...ahaks

Rozita said...

mugiwara..ko lelaki, musti sokong lelaki..
yang aku pelik, TM pun tak nak sokong aku..

mak su...satu hari, satu irama yea?

fizan *sew addict!* said...

aiyak..berdengkur ke? mana kita perasan..sebab shiok sangat.hahaha...

INTAN said...

sy sokong abg kelate itew...hehehe

Rozita said...

Fizan...kadang2 aje kot..bukan everyday, everywhere ahaks!

INTAN...ko mmg tau...bukan nak sukung akaks ko nih...babab kang...