4.5.09

52 : budak melayu nih..


saje nak share. ada sumber2 yang mengatakan budak ni adalah budak melayu yg beragama Islam. tetapi memakai rantai seperti itu..cuba korang tengok, gamba apa? rantai apa? saya tak pasti akan kesahihan nya...sekadar berkongsi cerita..apa2 yg korang tahu, komen aje.

9 comments:

fizan *sew addict!* said...

ce tengok belakang dia tu..apa yg bergantung tu? Budak mana ni? tutup mata pulak? Juling kah? Budak2 skang mmg kena pantau betul2..pemakaian rantai, subang jelas di haramkan jika menyerupai wanita...

INTAN said...

dwang ni repek....melampau2...benda2 berkaitan agama gan akidah pun leh wat main2

mugiwara said...

astagfirullah~


kalau dia kata saja pakai @ cuma nk main2....
pun akan saya lempang!
kasi se-das kt dahi keh...
kot2 baru nk sedar diri...

Rozita said...

kejam jugak kau ni ye mugiwara..
lepas lempang, kasi mkn lempeng

en_me said...

me dah selalu nampak budak2 kiter pakai rantai camtu tapi tanpa salib.. tapi me pk2 gakk, one day there will be yg pakai salib.. ghitewww larrr.. sodeyy kannns

Rozita said...

pakai rantai gitu, ok ler me..
pesen zaman skrg. tp jgn ler guna pendant salib tu, nmpk sgt jahil nya..sian umat2 islam.
byk benar yg dh terpesong

mugiwara said...

rasanye takde la kejam sgt kot~

hihihi~

Corey said...

nak kata tak matang dah berjanggut bermisai. siapalah agaknya ya. muka bangga tak hingat.

Rozita said...

ntah ler corey...mungkin dia org ingat benda tu tak salah..jnji ada gaya