13.5.09

63 : baby

hari Isnin lepas...aku menerima dua SMS perkhabaran tentang baby yang baru lahir ke dunia ini..tapi bukan rakyat PERAK ye...sorang rakyat Kelantan & sorang lagi rakyat Negeri 9..
dia orang tak nak jadik rakyat PERAK..sbb sekarang tengah huru & hara...hahahah

1) sms pertama dari adik Ipar aku..slmt melahirkan baby girl, baby pertama nya - lahir secara normal...dia tnya aku bila nak dtg melawat....emmm...jauh tu..bukan senang nak balik dik..akak ko ni kena keje lah..

2) sms kedua, dari kawan lama aku, skrg dia mengajar di N9. telah selamat melahirkan baby boy tapi secara caesarean. anaknya yang ke-4.

apa-apa pun aku senang hati, sbb kedua-dua selamat melahirkan..TAHNIAH buat mereka..

soklan yang sama dri mereka kepada aku...."bila lagi nak tambah ???? ( tambah apa ye????)
heheeh.......tiada jawapan buat masa ini...subject close..
.
.
.
.
.
.
(gambar hiasan, bukan baby mereka sebenar)

10 comments:

prettyrain said...

baby sempena mother's day ke?
memang adiah terbaik tu.
kak, bila nk tmbah ahli parti?
huhu

Aida Alias said...

tahniah buat yg melahirkan...

julietchun said...

bila nak tambah... keta? Umah ? kekekeke

Rozita said...

pretty...auww, tak mau la..buat bertambah ahli parti pembangkang aje

aida..dia org musti appy kan

juliet..akak soker soklan mu iteww :)

jajazuzu said...

nak tmbah ke kak? hehhehe

- j o h a r i - said...

bila dah tambah anak
kena la gak tambah tanggungjawab itu

en_me said...

ammvoiii akak zita tewww.. nak tambah baby ghupernyerrr.. ehehe

Rozita said...

jaja...tak tau ler lagi..

johari...tangungjawab selalunya bertambah...mana de kurang2

Rozita said...

amvoiii en_me...ko jgn buat pitnah tau..

INTAN said...

nk tambah pun apa salahnya kak....budak suka bukak baju tu layak dh dpt adik..ngeh2