22.5.09

77 : jogging

semalam. malam, oleh kerna tkde apa2 aktiviti, aku pun ajak incik husby aku serta anak2 berjogging, keliling padang Ipoh.
kebetulan, berat badan aku pun sudah diluar kawalan, maka cara yang elok utk menurunkan nya ialah dengan berexercise....
aku bersama anak2 aku pun...berpusing..pusing, keliling itu padang..............
siap lah dua tiga round...badan pun berpeluh-peluh....amat sihat sekali kan?? kan??
tiba-tiba.....................
aku rasa lapar, lalu...aku pun mengajak incik husby aku makannnn
aku pekena nasi lemak...waduh..waduh...bersama teh tarik....
.
.
.
.
.
.

emmmmm.................apa lah makna nya jogging aku tadi...!!!

8 comments:

U-jin said...

hehe...biasa le tu kak..susah nak tahan nafsu kan...xper esok joging lagiks..

mugiwara said...

haih~
cara yang elok kuruskan badan adalah diet yg betul.
bukan tak payah makan tp jgn gelojoh~
makan bijirin je pg2 tu~
er...agak2 kt kedai tu ada bijirin tak?

en_me said...

sodappnyerrr.. kehh

gerektua said...

ok la tu... cover semula kalori yang terbakar huhuhu

jajazuzu said...

yea...ptg ni nak gi joging. eksaited! hhehehe

Rozita said...

emmmm!

[-suziey-] said...

hahaha..sabo je..ok la tu kak zita..xdela rs bersalah mkn nasi lemak memalam kan..ekeke:D

Rozita said...

dah makan pun suziey
mlm tadi pekena roti nan cheese plak..maveles!