14.5.09

66 : selamat ke tak ni?

aku pun tak tau la..samada polis tangkap atau tidak, kalu korang buat kesalahan macam ni..

aku nasihat kat korang semua ek..hati-hati lah..pastikan kedudukan nya betul..di jamin selamat..

.
.
.
.
.
.
.
.
.


13 comments:

Mr PenyuBiru said...

janji tutup kepala, bleh kut...hehe

jajazuzu said...

wakakkakakka...kak, aritu ai nmpak real tau. ada pacik sgah stesen-kerang pakai helmat stail gini. nak gelak tapi kesian. gelak dlm hati je. ahahhahaha

Rozita said...

PB..kena tanya pak polisi dulu

jaja...ahhaha masya-allah..pacik tu tak prasan kot...ye ler..org tua, nak gelak pun sian..
tp gelak tetap gelak nyer

Mak Su said...

hhhaaaeeeeee (gelak tercekik)

cam ni pun ada?

julietchun said...

sian amoi tuh,kekekeke

[-suziey-] said...

hahahah..klako la kak..hahaa..gelak guling2 nih:p

Rozita said...

macam2 ada maksu... :)

juliet..wat pe nak sian kat dia..

suziey..jgn guling2 kang terkencing

INTAN said...

dia gelojoh sampai x perasan tu

arryani said...

Dia ni bukan jek kena amik undang2, tapi kena amik kursus pakai helmet jugak!! wakakakak (jahatnye saya ngata org!)

Salam Ita...jenguk2 lah umah kita eh...Come as a guest, return as family....

Bro_mie said...

ok la tu....janji pakai helmet..

mugiwara said...

aik?
nk pakai helmet pun ada trend terbaru~
ini sgt melangkaui zaman~

kihkihkih~

Uncle Lee said...

Thats a unusual helmet? Latest style or fashion? Ha ha. Lee.

Rozita said...

hi all...kesian pompuan tu tau..
mungkin dia nak cepat mcm kata INTAN.

mugiwara...ko nak ikut syle ni ke?

Uncle Lee...long time never stop here... :)

arryani..salam kenal...