9.5.09

60 : sesekali ku rasa teringin

seperti yang aku cerita kan semalam...aku demam.

arini baru rasa nak kebah. tiba-tiba tekak rasa teringin nak makan maggi.
korek2...stok yang ada cuma mee sedap. aku pun masak lah dengan serba sederhana aje..

fuhh....tak sangka..memang sedap rupa nya mee sedap nih...tak sia-sia aku masak & makan tadi..nyum--nyum..

sape nak cuba, pi la beli!



14 comments:

Mr PenyuBiru said...

nama pun mee sedap, tentulah sedap. tak pandai masak pun jadi sedap juge.hehe

Rozita said...

ha ha ha setuju3x

Aida Alias said...

sy suka yg versi goreng punya.. pedasss

mugiwara said...

mee sedap akan sedap kalu tak letak kriuk kriuk..

fizan *sew addict!* said...

saya tak berapa suka mee sedap ni..tang bawang goreng dia tu..tak rasa bawang goreng pun..nyampah..pada megi yg sedap..hehe cap apa ntah...nanti cek balik..hat ni mmg terangkat lah!! but, kalau asben yg buat..mana2 pun sedap...ekeke

jajazuzu said...

feberet ai tu kak!

INTAN said...

sekali sekala layan meggi x kira tajuk apa meggi tu..mmg sodap..tambah2 klu org masakkan..hehe

u-jin said...

heheh..suka yang perisa ori...paket kaler putih......mmg sedap

macha_sezs said...

tumpang baca~

:)

Rozita said...

aida..yg akak makan tu versi rebus

mugiwara..apa tu??

fizan..oo ko suka yg asben ko masak ler

jaja..jgn makan meggi selalu dik..

INTAN..botul tu..

u-jin..yg akk mkan tu perisa sup ayam

macha..baca ler..sila kan..

BAGAK said...

macam lagu SHIMA jer

sesekali ku rasa teringin, melewati hatimu yang dingin...

Rozita said...

bagak..yg ini bukan lagu lah
sesekali teringin nak makan..
sy jenis yg suka makan.. :)

salam kenal

ainalhanisda said...

lama dah x pekena mee sedap

Rozita said...

akak 1st time makan.
mmg ada beli tp akak jarang makan2 mee maggi nih..rasa muak
tp mee sedap ni mmg sedap ye..
akak suka cintan..tu pun hat original