16.5.09

69 : lu pikir la sendri

sambil merayau-rayau ke blog2 mereka itewww...aku layan pondok-pondok.
rancangan ini di hoskan oleh abg bil.."lu pikir la sendri"..
tapi aku agak kurang tertarik dgn rancangan ni. sikit pun tak kelakar, aku tak gelak langsung..
dua tiga kali renung mcm lawak org B***H aje..

aku lebih suka Tom Tom Bak..di astro, yg di acarakan oleh Aznil Hj Nawawi. yang ini lebih mantap..kelakar, kadang2 mmg aku gelak besar melihatkan telatah anak2..

aku tak tau la pendpt korang.."lu pikir la sendiri


8 comments:

U-jin said...

kih2..pendapat...ade sekali je tgk rancangan pondok2 ni..so-so je lar rasanye..kira bolehlar..tp kalo nak compare tom2 bak mmg tom2 bak lagi mantep..aznil lagi pandai dan kita pong terhiburkan..

sbnrnya mmg minat nabil....tp sejak kes peluk tu ade kureng sikitlar...

macha_sezs said...

sokong.

cerita macam lawak2 bodo macam tak buleh tahan lama lah.jangan risau..

arryani said...

Aku tak penah tgk rncngan si bil nih...Entah bes ke tak...Yang aku tau, tom tom bak mmg kelakar gak..ahaks

jajazuzu said...

dua² ai tak penah tgk. =(

jgn kata astro, ariel tv pun xde kak. tp tv ada la. hehhehe

manje said...

sokong juga... tak besh... cume dgr suara hos aje... tak 'happening'... tapi tom tom bak umm mmg 'happening' abis tetmbah ms sesi 'jom borak'... hehe suke sgt... kicap jadi penyedap

Rozita said...

setuju3 ngan pndpt korang semer..

arini, tenet kat opis macam tuttt

[-suziey-] said...

aah setuju2..nmpk mcm nk ikt mcm2 aznil n tom tom bak..tp xmenjadi la.sbb nabil xbrape pndai nk menghidupkan suasana.nabil kn jadi klako kalu dia ade gu..kalu ngn budk..agk kureng mesra alam la...bdk2 mane la paham nk buat lawak..nk gelak paham la..hahha:p

INTAN said...

x pnh tgok..tambah2 skrg ni mmg tgh meluat gan bang bil..hehehe