8.5.09

59: flu & demam

sekarang heboh di perkatakan pasal demam apa tu..swine influenza, kerna virus H1N1..(betul ke ni????

dan aku juga pada arini, Jumaat telah mendapat demam & flu..sbb itu aku bercuti, duduk di rumah, kena kuarantin, tak boleh ke pejabat..takut org2 syak wasangka...

tapi skrg aku dah sihat sikit2...dah boleh la nak bertenet...aku tak pegi klinik pun, makan ubat pun tidak...



8 comments:

julietchun said...

demam betul ke demam ari ibu nih? kekekee. Tapi skang ni mmg musim demam panas.

fizan *sew addict!* said...

mmg skang mudah selsema,demam batuk..perubahan cuaca yg tak menentu....kitorang pun berjangkit2 je selsema...sorang baik, yg lain kena...pusing2 gitu la...klaau sakit2 sendi tu cecepat la ke klinik..bahye

Aida Alias said...

ye mungkin sekarang tgh musim demam selesema.. sy ni satu family 2 minggu bergilir2 demamnya..

INTAN said...

rileks2 kan diri ye....baru cepat sembuh

jajazuzu said...

sy mmg ssh nak demam kak. best kan? hehehheh

Rozita said...

juliet..akak ni demam gitu2..

fizan..ye, sama cam akak. aritu anak2..last skali baru mak nya kena..

aida...dulu akak x rajin kena demam. slm tahun 08 & 09 selalu aje kena. mungkin jugak sbb dah tue..

INTAN..huhuhu..tengah rileks bebenor ler nih

jaja..ko buat2 ler demam, dpt ler MC

mugiwara said...

kalau dulu, kat rumah, sorg demam sume ikut demam.
ada juga byk kali. dengan abah n mak pun tumbang...
baring la bersusun kat ruang tamu...
kadang2. demam bersambung2....lepas sorg ni, sorg tu...
kalau cik kapitalis demam, saya pun ikut demam. haha..macam kembar pulak!

Rozita said...

hehe..sama ler mcm akak skrg. tp lepas sorang...sorang..last skali akak ler