10.8.09

134 : curang

apa perasan korang kalau tiba2 dpt tau suami korang curang ye?




tiba2, pagi ni aku diajukan dgn soklan begini. oleh kerana aku pun belum minum kopi lagi masa tu...ini adalah jawapan yg aku beri

klu suami aku curang, aku pun curang sama lah

ok tak klu aku jawab mcm tu?

33 comments:

en_me said...

hmmm.. ghiteww

mugiwara said...

kalau jawapan lepas minum kopi?

Bro_mie said...

ibarat api di lawan dengan api....agak2 sape yang tbako? :P

Rozita said...

[en_me] gitewww lah nmpk nya

[mugi] jwp lepas minum kopi --> biar org buat kita, tp kita jgn buat org. masih boleh cari jln penyelesaian dgn cara yg berhemah

[bro] api jugak ler yg terbako

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

erkkk.. takut nak beri jawapan..

[-suziey-] said...

sy setuju..ekekek:D

INTAN said...

klu dia curang...daku bobit kan dia...kejam kan

arryani said...

Kak..

agaknya, kopi kapal api boleh ubah pndirian ko tak??

Apapun, jawapan ko tak streotype...

Kiranya, selamber kodok la...

Rozita said...

[YANA] thanks sudi singgah blog akak
[suziey] sebnarnya tak baik tau..cara jwb mcm akk tu

[INTAN] kadang2 kita perlu kejam

[arryani] aku bukan minum kopi kapal api lah..ahhah
aku mmg selamba kodok, katak..mcm2 ada

♣haNie♣ said...

org buat jahat..xkn nk buat jahat jgk..
ye x kak..
bior la dia sorang kene petir..
hehehe

♥ rajin btul la akak ku yg sorang ni tukar template blog..ahakss

julietchun said...

aku sgt suka jawapan lepas minum kopi. Lenkali kalo nak jawab soklan panas pastikan anda minum kopi dulu,hehehe.

Mak Su said...

errr, curang?

Mak Su said...

rozita, thank you utk all the supports selama ini ya :)

Rozita said...

[hanie] ye betul tu
akk mmg suka tuka2 layout

[mak su] jom ler kita terus berblog

[juliet] jwpn lepas kopi, lebih rasional kan?

mugiwara said...

http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Sunday/Setempat/20090809080952/Article/index_html


ni kopipes dr dr blog kak jah.

messyremo said...

haha~~

kaalau aku pun same kak~~

tapi tak sampai ati kot~~

biarla org buat kite~~balasan di akhirat nnt

Monkey D Luffy said...

ish3

ikiqzana said...

salam ziarah + kenal..

klu zana setuju.. biar dia rasa mcm mana kita rasa... hehehe..

- j o h a r i - said...

x ok la kak..
setuju dgn bromie..api lawannya air..
kalo curang tu api, bagi kahwin dua tu la airnya, hahaha

Nurhayati said...

adeh.. soklan cepumas.. buat masa ni takde plak terpikir dia wat curang.. tapi kalau dia curang.. sama2 la buat jua hahah giler kan

Rozita said...

[yati] yk bagus tu

[johari] madu mmg manis bila di rasa ttp utk diterima pahit skali dong :P

ikiqzana - thanks sbb sudi singgah. tk baik tau

Rozita said...

[monkeyDL] ha3

[messyremo] dah sakit ati, x sedor punya

[mugi] akk dh baca artikel. tu utk pelacur la

hidet said...

setuju2..
biar sama2 curang..
baru lah padan muka masing2..

Rozita said...

[hidet] tu mcm ayat jin mata satu jerk :P

Bro_mie said...

husband curang ~~~~~ isteri curang.
tiba-tiba husband didapati tak curang, hanya salah andaian.....tapi isteri dah curang siang malam.....aaaa macam mana tu :P

Rozita said...

[BRO] tu ler org kata, terlajak perahu ble di tarik balik, terlajak perbuatan buruk padah nya
taubat nasuha ler...:P

[menurut tuan punya kes, semua bukti jelas, bukan syak wasangka lg. tuan badan pun sudah mengaku & minta maaf]
kira kes dah selesai ler harini~

manje said...

kes da selesai ye kak..? hehe Amin

Rozita said...

[manje] lama tk nampak
ye dik..udah

U-jin said...

hihiks.....harap x terjadi pd kita2 semua yer kak..

Rozita said...

ye u-jin, nauzubillah..
semoga kita aman damai hingga ke akhir hayat,,

pakndak said...

kalau suami curang, doakanlah supaya dia cepat sedar, hehe. Allah sentiasa bersama dengan org yg sabar. em, terkejut gak baca jawapan tue, hehehe. tak dapat bayang kalau bakal isteri saya bagi jawapan camtu

Rozita said...

[pakndak]tu jawapan sebelum minum kopi
lps minum kopi, dah ok dah jawapan dia ehehehe

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女