21.8.09

143 : pancing cara baru

kepada kaki2 pancing kat luar sana[pancing ikan ye, bukan pancing aweks] kat bawah ni ada cara2 baru nak memancing..

nampak bes jer..

duk bertenggek kat atas batang kayu..

layan gambar je lah..






22 comments:

prettyrain said...

apa motif pancing cm gitu.
kne gk trun dr tiang tu kan.
cnfirm basah jugak.



erk.. weng!~

♣haNie♣ said...

erkss..
cemane rupe nk mancing gini..
ade jgk yg tinggal tiang tu jek karang.. :P

Nurhayati said...

unik yer..

mugiwara said...

biasanya bila ikut abah g mancing, mata slalu ngantuk.

kalu ngantuk time mancing gaya cenggini, mau kuyup agaknye~

Rozita said...

[mugi] nape ngantuk? boring ek, mancing?

[yati] tersangatlah unik nya

[hanie] ha ha ha

[pretty] weng lagik ke? jom mancing gaya moden ini

paRi-paRi sYurGa said...

uiihhh.. boley ke nak tampung bon2 anim ni? hehehehe.

Rozita said...

[anim] beso benor ke bon2 anim tu :)

fadzilah said...

kat ner tu? malaysia ke?
kalau jatuh lemas terus.

julietchun said...

kalo tetibe jaws lalu terus ngap,hehehe.

ku tak sempurna said...

hahahaha

tak penat ke dorang duk camtu..
adoilaaaaa


selamat menyambut ramadhan

Mak Su said...

pssttt, tak gayat ker? eeiiiii, hohoho, tatutnyer

INTAN said...

cam siok je

ainalhanisda said...

kaki pancing!!!! apa lagi...bleh ikut ini aksi

Rozita said...

[ainal] mizi suka mancing tak?

[intan] siok banget

[mak su] hi...

Rozita said...

[kts] nmpak dia org cam rilek je

[juliet] ha ha

[lah] tk pasti kat ner. tengok org nya bukan mcm org mesia

hidet said...

kreatif nye....

mugiwara said...

iye...bosan...
memang tak minat mancing...
hihi~

pakndak said...

hehe, cam lawak ja tengok. gambar tue kat mana? ada jugak kaedah memancing mcm nie,emm.

anaklaut said...

salam..

tq singgah anaklaut..:))

Rozita said...

[hidet] kreatif ke? mcm nak cari maut je

[pakndak] sy rasa bukan kat m'sia

[anaklaut] w'salam. slmt berpose

U-jin said...

huk aloh macam ni ker...lawak ler

Rozita said...

[ujin] ye. mcm2 ada..