26.8.09

147 : en. kacang

siapa yang tak kenal dgn lelaki di bawah ini. setiap kali kita melihat telatahnya di kaca TV, sure gelak smpi keluar air mata. [bagi yang minat lah, pada yg tak minat, lain citer okeh]


anak pompuan aku suka sangat tengok citer yang di lakonkan oleh pelakon ini.

jika sekali pandang...dia lah manusia yang paling cerdik tapi tersangat lah bodoh...
[spt kata pepatah : cerdik tak boleh diikut, bodoh tak boleh diajar]
tak sangka, dia mempunyai seorang isteri yang cantik, begitu juga anak pompuan nya..cute sih...
layan je lah...
Mr Bean yg korang suka tu...[iye ke?]


24 comments:

fadzilah said...

mr.bean tu dia kurang cerdik dlm TV je..realitinya dia pandai. :)

prettyrain said...

akak tk letak ke pic anak laki dia. hensem tu.....

muka iras2 dgn mr.bean jugak.

♣haNie♣ said...

pnah bace kat mjlh dl..
dia kelakar dlm mr.bean jek..
dlm reality life...dia sgt serius..

~~ank sedara mmg minat gile ngan en.kacang ni..smp xleh nk tgk cetir lain..hahaha!

pari pari syurga said...

teringin nak tgk realiti life die cmne...


hehehe


wife serius cantek.

julietchun said...

kalo kat dlm tv tgk muka dia dahlah bodoh, ala lucah pun ada.

realitinya sangat cerdik, memang seorang pelakon yg hebat.

mugiwara said...

dia doktor kan?

kalau pesakit datang musti muka risau...

huhu~

Rozita said...

[Lah] itu hanya lakonan semata2 ye

[pretty] tkde la gamba anak lelaki dia..lum tgk lg

[hanie] budak2 mmg suka tgk mr bean ni

Rozita said...

[pari2] ye..wife dia cantik

[juliet] dia mmg seorang yg cerdik. tp sanggup melakonkan watak2 yg kurang cerdik

[mugi] oh..iye ke? akk tak tau plak dia seorg dr.
so, Dr. Bean lah ni :)

hidet said...

anak pompuan dia pon cun

Masy said...

encik kacang nmpk hebat dlm pic seken. mcm ensem plk. hahaah

Hint PerihaL said...

mr.bean d legend!!! yeah..dia lulusan oxford kan?

Rozita said...

[hidet] cun2 belaka anak isteri dia

[masy] amvoiii, igt skit kat encik boipren engkau

[hint] iye ke? org pandai2 lah jugak dia nih

Nurhayati said...

mmg cantik la wife dia.. anak dia pun sama.. bertuah tul ;)

LiNda said...

Dulukan, sblm rancangan dia masuk ke pasaran m'sia , saya dah tengok kat tv singapore . time tuh saya darjah 6 kot .

Pastu kena stop or diharamkan , sbb watak dia yang bodoh2 tuhle ..
rasanya sampai sekarang .

now, dah byk ditayangkan, siap ada kartun lagi . hehe

INTAN said...

bio jd cam incik kacang...pura2 bodo..tp hakikatnya cerdik...jgn jd manusia yg pura2 cerdik...tp nan ado....



masih benggang pd org yg marah staf aku!!!

Aida Alias said...

anak2 suka tgk mr bean nih.. sy tk minat tgk.. sbb ada lawaknya tidak sesuai utk kanak2.. sbb kanak suka meniru..byk benda tak eok yg boleh ditiru dr lawak dia ni..

paiseh said...

legend ni woh!

[-suziey-] said...

hai kk zita..ouh bz banget sy..smpai miss n3 akk..
emm anak dia cute kan..xdpt byg la mr kacang ni in series person..tgk muka dia je nmpk bodo alang gitu:p

razifembi said...

Mak aku suka, tapi bila dia dok wat lawak tak senonoh ..mula la mak aku nanti merepek...

aku pun kadang2 tak selesa dengan lawak lucahnya ...

DR Bean .... xsilap aku dalam jurusan sains ..tak pun art ...

dasat jugak lah mamat ni

anaklaut said...

salam...Cik Rozita

wah peminat Rowan Sebastian Atkinson la ni..
anaklaut pun minat jugak..lawaknya yang boleh dikatakan sebagai lawak kering paling sempoi.

tq singgah anaklaut bagi ulasan..

Rozita said...

[yati] mmg cantik ye

[linDa] spore haramkan. tp kita dok tayang2kan pulak..pe hal?

[INTAN] tak abis marah lg ke? bila ko nak bantai org iteww?

[aida] anak2 yg suka. mak anak2 tumpang sekaki

Rozita said...

[paiseh] yes, omputih punya legend

[suziey] bz ek..ada masa ko baca lah

[razif] dasat tu..omak kau pun suko en kacang nih

[anaklaut] sy tak le minat sgt. tp tak sangka ye watak sebenar & dlm lakonan jauh berbeza..
itu lah bakat

SweetSour said...

Mr.BEAN..sy suka tgk time kecik2 dulu..kelakar giler..cm bodo je,tp citer nilah yg aku ske tgk dulu2..
ape2pn,realitynya dia mmg pndai..

Rozita said...

[nomah] mmg ramai yg suka tgk mr bean nih..
tak sangka plak pandai orgnya