13.8.09

137 : peringatan

Do not drink coffee TWICE a day

Drink more water in the morning, LESS at night

when battery is down to the last grid/bar, do not answer the phone, as the radiation is 1000 times
~~~~~~~~~~~~~~~~~

untuk tatapan serta peringatan buat 'diri sendiri' juga pembaca2 setia blog ini..
layannnn...

9 comments:

messyremo said...

yg kopi tu sebab ape kak?

julietchun said...

ku minum kopi sebulan sekali je, tu pon kalo gi umah makcik sebab kat umah takde stok kopi. yg pasal henfon tu selalu ler buat,kekdg sampai bateri kong baru gi cas.

paiseh said...

gilo~
gua kalu minum air pagi2 bulihmari cirit satu hari...

en_me said...

ghitewww erk.. hmm

Rozita said...

[messy] klu minum byk, nnti kencing pun bau kopi mehahah

[juliet] akk minum kopi biasa 1x sehari.

[paiseh] aik..tak kan minum air kosong pun ceret beret..brand apa perut mu itewww hik3

[encik me] ye lewww..

[-suziey-] said...

ouh ye ke ni kak zita..hmm less at nite kena minum ari kurang..hmm..pasal hp tu..sy kadang smpai tiba2 putus baru g caj..aha

hidet said...

so drink coffee at least three times per day..hehe
(jangan marah noo...)

Bro_mie said...

kopi tu sebab takut ketagih kafin, yg hp tu sbb dia kuat tarik signal.....btul tu

Rozita said...

[suziey] benda2 ni semua yg selalu kita lakukan

[hidet] more than that olso can lah!

[bro] ketagih kafin lebih baik dr ketagih 'mende2' lain :)