2.4.09

20: bulu ke**ak







korang tengok tak gamba2 kat atas tu? ada rasa apa2 tak? aku rasa geli la..rasa mcm nampak tak sesuai kalu org fomfuan berbulu ketiak...
tapi ada sesetengah bangsa, suka org fomfuan menyimpan bulu ketiak. menurut mereka akan menampakkan lebih seksis....auwwww!
tapi tidak utk org muslim, kalau tak silap aku la..

18 comments:

en_me said...

lebatnyerrr.. me sukerr sukerr

Rozita said...

ish..pengotor ler ko me..citttt!

Precious said...

Fuih ... horror tuuu ...

meza said...

erk... malu-malu...

julietchun said...

seksi ke? seksa adalah.

Rozita said...

precious/meza/juliet

ye3x...memang tak sesyuai

shi3la said...

hieeee nak muntahh plakk nengoknyer..geli ahh..salam kenal kak...

Rozita said...

heheh shi3la..
mmg geli pun..tu ler akak letak, sbb nak
share2 geli

salam kenal

pjan a.k.a fizan said...

adeih..tak tahan nengoknyer....zaman bila punye gambo nih...

Roz said...

Ntah le jan. Kwn yg kasi email. Saje nk share

U-jin said...

KIH2..TIAK BUCUK..

Rozita said...

bukan aje bucuk mas..
rasa jijik plak kan?

INTAN said...

aku ada bulu tiak pun...daku sorok2 je....xkan nk tayang gitew kan...yurk

Rozita said...

INTAN -> dia org suka tayang sbb perasan nampak seksi..
pada hal kita yg seksa menengok nya

MONA said...

kalau dah sayang, bulu apa pun tak kisah

Rozita said...

iye ke MONA?
tapi nampak berserabut la
akak lebih suka yg licin2 ha ha ha

mugiwara said...

astaghfirullahal'azim...
lucuah sungguh!
[berlari lari amek wuduk! kunun2 je~]
hahaha~

Rozita said...

mugiwara..he he lain kali tutup mata, jgn singgah kat posting cenggini