11.4.09

28: Lagu minggu ini

Negaraku,
Tanah Tumpah nya darah ku,
Rakyat hidup, bersatu & maju
Rahmat bahagia, Tuhan kurniakan,
Raja kita selamat bertakhta
Rahmat bahagia, Tuhan kurniakan...
Raja kita, Selamat Bertakhta..

agak2nya bila lah kali terakhir korang nyanyi lagu ni?

korang tau ke siapa penyanyi asal lagu ni?

best kan..

10 comments:

tasikmerah said...

siapa yek?

he he.

Rozita said...

TM-- ntah ler, yg pasti bukan aku atau ko..

julietchun said...

aku ari2 nyanyi sebab dok ajar anak buah yg 6taun tuh,kekekke.

zino said...

salam kenal..

kat opis zino tu sebulan sekali kena nyanyi.. negaraku tapi ramai yg nyanyi tak kluar suara..eksen je nyanyi.. hehe..

jajazuzu said...

mmg kena la! ai tgh diri ni kak.

ntah bila la last nyanyi lagu ni. masa kt kolej kot. sumpah lupa

Aida Alias said...

ada nyanyi sekali sekala.. melayankan anak2 yg baru menghafal lagu ni kt rmh.. hehhe

INTAN said...

slalu kena nyanyi waktu function Universiti...
xtau sapa penyanyi asal....tp klu x salah lagu ni ambil dr lagu negeri perak....dengar melodinya..sama saje...

mugiwara said...

last nyanyi...masa tadi lah. sebelum taip komen ni...
tapi dalam hati. tak berdiri pun~

penyanyi asal dia takmau org kenali dia~

saya agak saja~

U-jin said...

haha cik u-jin ponnyanyi sama ni..

Rozita said...

juliet...rajin nya..

zino..ko kakitangan kerajaan ye?

jaja-- dah lama ler tu

aida...sama ler ngan akak

INTAN..eh..iye ke?..

mugiwara--ha ha..ko nyanyi cam baca kot...tak payah ler berdiri

U-jin..betul ke rentak ko nyanyi tu? jgn ko tuko jd lagu rock plak..