21.4.09

37 : buruk tapi sedap

apa ler perasaan korang kalu tiba-tiba dihidangkan dengan cokodok bawang/udang sebegini rupa???? berselera tak agaknya?? kuang..kuang..kuang

13 comments:

Aida Alias said...

sedap je.. selalu juga buat. mkn cicah ngan sambal kicap.. mabeles!! eh tgk cekodok kak ita ni.. teringin pulak nak mkn cekodok pisang hehe

fizan *sew addict!* said...

apa ada pada rupenye..yang penting rasanya..lagi2 kalau org lain yg masak..semuanya jadi sedap! haha

Rozita said...

Aida...sambal kical tu camner ek?

Fizan...ha ha ha..itu ler rupa nya..buruk benar..

jajazuzu said...

nampak cam keras je kak. hehhehehhe

julietchun said...

cekodok bawang ni mmg buruk rupanya tapi rasa mabeles beb, mai sepinggang,kekeke.

ajnie's said...

emmm sedap...bila panas2 cicah ngan sos. slalu gak buat bila penyakit "M" dtg melanda....

salam perkenalan

mugiwara said...

okie pe?

sedap tu...

kalu saya masak, dh tentu warna sama cm kuali~


baru lepas lunch....lapar semula~

kakyong said...

salam rozita,

kalo adik2 berlonggok dtg rumah.. tu le yg dimasak.. senang & cepat dimasak, cepat juga dimakan.. kalo cicah dgn sambal ikan bilis.. buat 1 kg tepung pun habis licin.. pekena lagi dgn teh panas..

Rozita said...

jaja..nmpk je keras tp lembut tu..panas baru masak

juliet...akak tak pandai masak la..

ajnie..salam perkenalan

mugiwara...ko bukan ke chef? nape tak boleh nak komen kat blog ko, selalu hang la..

kak yong..nyum3 dgn sambal ikan bilis

en_me said...

macam dah sejuk jewwww.. ehehe

Rozita said...

me...itu ler lain kali jgn percaya sgt pada gambar..

Aida Alias said...

kak ita, sambal kicap tu buat senang je.. cili padi..10biji, 1 biji bwg putih.. tumbuk semua then masukkan bekas, tuang kicap manis.. nak perah limau sikit pun boleh.. sedap..

mugiwara said...

sy chef chap ayam je...
slalu hang keh?
hang bertuah btol~
camane nk buat ek? tak tau...huhuhu~