10.4.09

27: cepat di masak tak sedap di makan

korang pernah tak makan mee di bawah ni? dia kategori mee maggi ler jugak

oleh kerana aku cuti arini, tak de apa nak makan kat umah nih..
aku pun cuba ler masak mee nih....tp secara jujur aku kata kan..aku mmg tak menyukai nya..
kalu tengok kat iklan mcm ler sedap sangat yea!
mungkin jugak aku yg tak pandai nak masak nya he he he

12 comments:

SuBHaSid said...

kalo nak tahu.....ni la dia super cheff masak megi selepas masak air! makanan asasi kitorg masa kat maktab dulu tu!

en_me said...

maggie mee yg biasa teww takdok kerr.. hmmm

Rozita said...

subHasid...lain kali nak rasa ko masakan ko hahah

en_me..kunun2 nak cuba try hat pesen baru..padan muka lah...

SuBHaSid said...

boleeehhh.....megi kembang setaman nama masakan tu!.....thihihi

Mr PenyuBiru said...

kalu hubby ko makan, dia takkan sebut "ho liau" la. pasai tak sedap. hehe

julietchun said...

tak sedap ke? aku teringin nak beli bila tgk iklan tu cam sedap sangat.

mugiwara said...

saya tgk pon dh tau tak sedap~

heheh....tekak saya serasi ngan megi je...mee sedap pun rasa tak brape sedap pada tekak saya..

Uncle Lee said...

Hi Rozita, ha ha, I still remember that TV advert, 'chepat di masak..., and that was wayyyy back in the 80's.
You have fun, Lee.

Rozita said...

PB...hubby aku belum rasa lg..nnti apa dia komen, aku citer ek..

juliet..tu kat tekak akak..org lain tak tau ler, mungkin syedap..

mugiwara....betul..tekak akak plak, rasi ngan mee cintan aje

Uncle Lee...nnti bila wife u confinement..u kena blajar masak meggi..coz..takde org nak masak, or are u a good chef?

jajazuzu said...

mmg sumpah tak sedap! ----> ni exboifren ai yg ckap kak. ai x penah try lagi


salam sgah gak. kita link ye. =)

izman said...

tak pernah cuba lagi mee ni, kalau ramai kata tak sedap, malas lah cuba.

Rozita said...

jajazuzu....ha ha ha..tak de benda lain ke ko nak sembang ngan xbf ko..pasal meggi ye..

izman---tekak org lain2, mungkin izman rasa sedap plak nnti