4.4.09

22: selipar

aku terbaca dlm harian metro..tarikh ntah bila aku tak ingat..

ada seorang penjual selipar, terperasan ada kalimah allah di tapak sejenis kasut selipar...
menurut beliau selipar ni di jual dlm harga RM 5- RM 8 (sure selipar getah)

pembekal di percayai di sekitar Chow Kit..dan di percayai buatan tempatan..
Ini satu penghinaan bagi org Islam.. sampai bila lah semua ni nak berhenti..permusuhan org Islam & kafir mana boleh berhenti ye tak??

aku tak dapat nak letak gambar, sebab gambar nya tak ada..

berhati-hati lah kalu korang nak membeli selipar...bukan aje tengok atasnya cantik terus beli..tapi sekarang korang kena belek sampai ke tapak kasut, sebelum membeli..

berhati-hati lah ketika membeli...ye!

13 comments:

julietchun said...

macam2 cara org kafir nak musnahkan org Islam ni.
Dlm 360 aritu byk gak dorang tjk baju,rantai,tali pinggang yg ada kalimah Allah.

IdzaRis79 said...

mintak dijauhkan dr kita kan...

yahudi dan kafiir mmg laknatullah!!!

Yunus Badawi said...

Ada aje org bukan Islam ni nak menghina agama kita. Yg kesalnya kadang2 yg jual benda2 mcm ni org Islam kerana tak peka.

Rozita said...

Juliet..akak x tgk 360 yg tu
Yb..yg ni penjualnya bkn muslim, tp dia peka bab2 sensitif agama
Idza..org kafir mcm2

Aida Alias said...

ligat betul otak diorg ni memikir mcm2 cara nak menghina islam..

Rozita said...

aida -> dari dulu lg org kafir sentiasa nak merosakkan org islam.
mcm2 cara dia org gunakan..

INTAN said...

melampau2 dwang ni skrg..erkk...dr dulu melampau sebenonya

makpeah said...

Salam Rozita,

Geram juga rasa bila agama kita ni dihina begitu. Napalah mereka tu sakit hati kat Islam, ek?

Rozita said...

INTAN--> ye mmg musuh ketat sejak azali lg

makpeah..slmt dtg ke blog sy..

SuBHaSid said...

bagus....perbanyakkan lagi entri mcm ni, skurang2nya kita alert sesama kita

Rozita said...

subhasid..insya-allah, kalu ada sy akan share kat sini

SuBHaSid said...

skarang ni denmark makin kurang ajar(dalam berita radiao petang semalam), ada ke dia ulang cetak karikatur nabi muhammad pastu jual kat pasaran terbuka......

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛