28.4.09

44 : only in Pakistan








kalau nak tengok real benda2 ni, kena pi pakistan lah yea!
selamat menjamu mata...bg jangan menngantuk..layannn


8 comments:

INTAN said...

gambo 1st tu xleh tahan..rasa nk ceret ketawa...wakakkaka

Aida Alias said...

kuat kepala org tu ehh.. agaknya bape jauh dia cycling pakai helmet tu ye...ihhi

julietchun said...

Selipar nokia tu, samsung,sony takde ke? :D

jajazuzu said...

ambalans? wakakkaakakkaka

mugiwara said...

ah?
nokia kuarkan henset latest kt pakistan rupe selipar la pulak~
kahkahkahkah~

kalau betul selipar tu telipon la kan, mmg tak sanggup nk bygkn msing2 tekup tinge ngan selipar!

Rozita said...

INTAN..ko asik ceret aje keje nya :)

aida..tu helmet dia org agaknya

juliet..model yg ko tanya tu coming soon :)

jaja..tu loghat dia org tu

mugiwara...kalu dah itu model tercanggih..apa pun kita tekup kat telinga

Masy said...

mane pulak dtg extra sejam tu hehehehe

Rozita said...

jam kat pakistan lain kot.