4.4.09

23: baca sampai abis..

Kepercayaan kepada Tuhan
Kesetiaan kepada Raja & Negara
Keluhuran perlembagaan
Kedaulatan undang-undang
Kesopanan & kesusilaan
ahaks! korang dah baca sampai abis ke? jgn tak abis tau..
aku tau, mungkin korang dah bertahun-tahun tak pernah baca 'petikan' di atas tu kan???
korang tau ke apa tu??? mustahil tak tau..
kalu tak tau..bukan le rakyat malaysia..sure korang ni pendatang tanpa izin
atau singkatan nya PATI :)

10 comments:

Mr PenyuBiru said...

ooo..nielah rukun tertangga. hehe

Rozita said...

pandainya anak murid cikgu..
syabas..

en_me said...

hmmm.. motip?

manje said...

rukun negara utk warganegara malaysia sahaja....

HEMY said...

aku mesti ingat pnya sebab aku pengawas skolah rendah dulu baca ni kat perhimpunan..ehehehe

cantek la layout ni

Masy said...

baru je sy tersebut mende ni heheheh

Uncle Lee said...

Hi Rozita, saya ta'tau, ha ha. Di mana tempat ni?
Anyway, you have a lovely smile in the profile pic.
Have a nice day, Lee.

Rozita said...

manje
sib baik kau tau..kalu tak akak igt ko ni PATI

Hemy
thanks..blog ni biasa2 aje

Masy
tersedak ko ek?

Uncle Lee
thanks sbb sudi singgah
jgn tak tau woooo

SuBHaSid said...

aper plak rukun tetangga? itu rukun nikah la!....errr....ak....ar....rukun nikah....thihhihii

Rozita said...

Subhasid -> ko dah nikah ke belum???