30.4.09

47 : aku di tag lagik..

Menjawab Soalan TAG

1) anda rasa anda hot? dah pasang air-cond, tentu ler tak 'hot' lagi

2) upload gambar kegemaran anda

3) kenapa anda suka gambar ini? mesti lah suka, gambar sefamili...

4) bila kali terakhir anda makan piza? 21 April 2009..lunch time, makan dgn ofis mate

5) lagu terakhir yang anda dengar lagu lama dari Kumpulan Kembara..masa

6) apa yang anda sedang buat selain selesaikan tag ini? tengok katalog AVON

7) selain dari nama anda sendiri, anda suka di panggil dengan nama apa? mama or sayang

8) mangsa tag seterusnya ...kak yong, jajazuzu, ainal, mugiwara, bro_mie, INTAN

9) siapa no 1 kepada anda? kenalan blogger

10) bagaimana pulak no 4? sama jugak kenalan blogger

11) kata sesuatu tentang orang no 5? bro_mie, seorang guru, kenalan baru di dlm dunia blog

12) bagaimana pulak dengan orang no 3? Ainal..kenalan lama thru internet juga, berforum di fizanstore.com & pernah sekali bersua muka di Tepen

13) siapakah orang no 2? adik manja, blogger jugak

14) bagi pesanan anda utk orang no 6? INTAN, akak tau ko mmg letih kalu kena jawab tag nih...takpe akak kasi chance..jawab ler dengan berhemah, deadline smpi ujung tahun 2009

10 comments:

INTAN said...

14) bagi pesanan anda utk orang no 6? INTAN, akak tau ko mmg letih kalu kena jawab tag nih...takpe akak kasi chance..jawab ler dengan berhemah, deadline smpi ujung tahun 2009



-sabo je le...wakkaka-

mugiwara said...

aduh~
kena pulok~

baik~[nada shinchan terpaksa]


hihihi...
seb bek saya takde deadline...

Rozita said...

encik mugiwara....deadline utk awak..smpi pagi esok aje pukul 5.30 pagi..okeh?

jajazuzu said...

aloooo...wajib ke ni kak?

Bro_mie said...

adeh....aq pun kene gak!

mugiwara said...

mana bulih~
sok offday...(alasan yg difikirkan paling bernas~)

lagipun...
kena ikut giliran...
hihihhi~

Aida Alias said...

ahhaha sia ada deadline lagi..

Rozita said...

jaja..buat suka2 aje..tak buat, polis tak tangkap pun

bro_mie..semoga tambah bizi lah kamu iteww

mugiwara...jgn ngelat..esok hari pekerja..ko tu student lagi kan? ah ah ah so no holiday okeh..

aida...gurau2 aida

Bro_mie said...

hah dah wat tag....gi la tgk!

Rozita said...

ok bro...sudah melawat pun