14.4.09

31 : underwater







underwater hotel di Dubai..bes kan?
kalau lah aku dpt ke sana.....oh..mungkin tidak..

10 comments:

mugiwara said...

blom siap lgik kan~

kne kmpul duit nk g sana!!!

dubai~ wait for me~

prettyrain said...

tknk pegi,takut tenggelam.
tk reti brenang. hehe

julietchun said...

aku ni gayat sikit kalo bawah air cenggini. Mula la bygkan benda2 yg mcm dlm filem tu.

ainalhanisda said...

cuba bayangkan cermin tu pecah..apa jadi ekk hik hik hik

Rozita said...

heeheh siapa yg tak tau berenang tak payah pergi..
kpd yg tahu pun, kalu cermin tu pecah..jadi arwah ler jawab nya

mugiwara said...

oit! oit!
jangan a bayangkan yg bukan2~

en_me said...

tipu teww.. pakai cgi jakkks.. ekeke

Rozita said...

mugiwara..kena bayangkan yg bukan2, baru bes

en_me...ntah ler..

INTAN said...

kata seorang teman yg kerap ke dubai....dubai ni idak le secanggih yg d war2kan...ntah le...teman x pnh sampai ke dubai...

Rozita said...

INTAN..mungkin ada betul nya..
sengaja di war-warkan...utk menarik perhatian agaknya..lg pun ini sumber dr email..kekadang, bukan leh percaya sgt..