4.7.09

108 : July 4th

Harini 4hb July..................yeahaaaa


bila aku gugel... . ini plak yang keluar..............pada hal hari ini,
adalah Hari istimewa buat aku.................HaPPy BesdaY to Me yang ke-38 yeahahhaah...
kepada yang muda2 di luar sana, jangan jeles kerana aku sudah lebih tua dari kamu..hahahahha

20 comments:

Hint PerihaL said...

akak dah cecah angka 38!!!!

muda lagi tuh~~~....hahaha.. caiyok..hepi burfday

arryani said...

Cemburu aku dah tahap nak hantukkan kepala kat dinding nih!! Nape ko lebih tua dari aku!!! Warghhhhhh...

Nway, epi besday..Kita sama2 tak penah sambut besday..aaahahahah.
Padan muka kita..

Mr PenyuBiru said...

belum masuk 40 lagi tu.hehe

pepehal hepi besday tuk kamu yer.

Aida Alias said...

hepi besday kak ita!!

Rozita said...

hint~ ye, lg 2 thn cecah 40an plak

arryani~ tu sbb aku selalu membahsekan diri sbg akak..rasanya di kalangan blogger yg aku kenal..aku yg paling matang ..hahaha

PB~ tenkiu, lg 2 thn cecah le angka 4 tuh

aida~ thanks for the sms too :)

anaklaut said...

salam...

pertama, "hepi birthday to you" yg ke 38.


semoga Rozita dirahmati allah swt, dimurahi rezeki, dan semoga berbahagia di di dunia dan di akhirat..

Rozita said...

terima kasih anak laut..
semoga doa itu dimakbulkan

Bro_mie said...

epi besday

Rozita said...

thanks bro..
mmg epi la nih..dah tmbah setahun lg..semakin dekat ngan hari mati..amin~

prettyrain said...

kak ita,
slamat ari jadi!.
dpt adiah apa arini?
erk, bz bodynya saya.

mugiwara said...

hari ni sudah 38thn 2hari hirup udara di dunia.

apa rasanya?

selamat terlambat (belated nk ckp apa ek?) hari lahir~

Rozita said...

prettytrain~ tkde adiah apa pun hahha

mugi~ ye dah semakin matang, semakin hampir dgn kematian..
apa2 pun tetap bersyukur sbb dah 38 thn dpt nikmat tuhan~

jajazuzu said...

kak...epi besday...


yeahhh...sy lagi muda. ekekeekkeke

Rozita said...

jaja~ tenkiu..
yeahhh...aku sudah tue

Bro_mie said...

hidup.....hidup....kak ita!
hancur....hancur...Amerika!

Rozita said...

udah tu bro...bawak2 bersabor sikit..
US akan hancur dgn demam selsema bab!

[-suziey-] said...

hahaha..happy besday usa tu..
happy besday kak zita.s.emoga panjang umuru murah rezeki..(walaupn lewat wish :D)

Rozita said...

thanks suziey..biar terlewat, dr tkde terus

U-jin said...

kak ita hapy belated birthday ek.....38 eh...muda vogue dan cun lagi tuh..heheh

Masy said...

oo epy blated bday kak. same dgn abg sy hehe