27.7.09

123 : sian rosyam nor

Nenek Hardcore


Seorang nenek telah memenangi hadiah bernilai rm1juta,dalam pertandingan 'power rooot' saya ingin jadi jutawan. Pihak pengurusan dengan berbesar hati menyampaikan hadiah yang di menangi nenek itu, dengan tersenyum lebar walaupun tanpa gigi menerima hadiah berkenaan.
.
.
Lalu wartawan2 menyerbu kepada nenek tersebut. Seorang wartawan bertanyakan kepada nenek tentang rahsia kemenanganya,dengan sepontan nenek menjawab, dulu atok kamu jadi duta ma”jun pak tani. Bila je dia tengok nenek terus tergila-2kan nenek dan ajak kawin, sekarang ni pulak roshyam noor jadi duta ubat kuat, mana tau kot-2 rezki nenek lagi..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
selamat membaca
salam ceria di hari Senin

18 comments:

aRe_uDear said...

wakakaaaa.. amboi2 nenek2 ade matlamat g2 hahaaa.. abesla ko rosyam noor wakaakaaaaa

julietchun said...

maklumlah skang ni kan trend wanita tua bersuami muda.hehehehe.

arryani said...

Nenek tu cuba positif thinking tu....

Rozita said...

arryani > ye, nenek tu mmg bercita2 tinggi

juliet > oh, trend ke skrg?

areudear > hehehe tu la, sian kat rosyam

mugiwara said...

teringat entri nenek kawen ngan lelaki muda tu...


hahaha~

Rozita said...

mugi > ko ingat aje klu entri cenggitu ek!

umi_e said...

tak berapa nak faham ler... :p

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

woit...gua mmg sian...

Hint PerihaL said...

UUuuuu...ni cam tbalik citer nenek Wok bersuamikan penagih.. =]

Rozita said...

hint > ooo, suami nenek wok tu penagih ke? ini kisah benar ke nih???

umie > tk kan tk paham, simple mimple je citer nih :P

akupentoi > gua pun sian..ahhaha

[-suziey-] said...

hahaha..lawak btol la nenek tu..ade hati lagi tu:p

Rozita said...

suziey > nenek zaman milennium nih..

Bro_mie said...

tingat dialog..."kot ye pun, sterika la dulu baju tu, nampak beno bkedut!"...hehehe.....kat mana ea dialog tu?

hidet said...

wah..best tu..
pasni mawi plk lah next target..hehe

Rozita said...

bro, akk pun ada terbaca dialog tu, tapi, di mana ye???

hidet, mak cik nih tak minat kat mawi kot.. :P

U-jin said...

wahaha...nenek oo nenek...ada hati gak tu..kelakar le nenek ni

Aida Alias said...

wahha besar sungguh cita2 nenek tu..

Rozita said...

u-jin > nenek vogue tu!

aida > jgn tiru nenek ni ye :P