15.7.09

114 : saya





cantik tak gambar saya?


nama saya mira.


cita-cita saya nak jadi seorang
ciku eh..bukan cikgu la


cikgu yang mengajar sains dan matematik dalambahasa Melesia


bukan nya dalam bahasa inggeris..


cantik tak rantai saya?


sama tak dengan rantai orang kerdil kat bawah tu?


ehehhehe...tentu semua pakcik2 & mak cik2 yang tengok gambar sy ni tersenyum


sebab saya tak pakai baju kan????




21 comments:

Mr PenyuBiru said...

Astaga!! gambar separuh bogel!! hehe

INTAN said...

x berubah lagik dia ek...
tgu taun depan lak..kot2 azam taun baru...hehe

mawar merah said...

hehehe...sexy ler gambo nih, tapi comel...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

salam singgah kak rozita [nama mcm akak saya lak...hehe]

aiyoohh mira...sungguh keseksian di situ...hikhikhik

jajazuzu said...

x pakai baju tp pakai rantai?


sapo ngajor dia pesen ni kak?hehehehe

Rozita said...

PB ~ cepat totop mata tu

INTAN ~ sesuatu yg sukar utk di ubah

mawar merah ~ hahahha

Rozita said...

yanie ~ ye3x

jaja ~ itu ler pesen tak kena gaya nama nya. xde sape ngajor, ilham dia sendrik

MIMI ZUZU @ M1N4M1 said...

uu..seksi

Hint PerihaL said...

betul2..klu ada cikgu seksi camni..bukan stakat attendant..markah Sains n Math pun bleh jd A++..wink..

julietchun said...

kalo ku cuba bergambar cenggini buleh ke?

Rozita said...

mimi ~ seksa youuu

Hint ~ ternyata kamu sorang murid yg bermasalah

juliet ~ cuba tempek dulu, nnti tengok respon camana

en_me said...

pakai suar takkks.. ammvoiii

U-jin said...

wow seksis...lagi....agaknye selesa...dpt angin...senang x yah basuh baju,,

Aida Alias said...

dalam rumah takpe.. time jejalan nak pakai baju kan.. maybe kena belikan baju yg dia suka pakai heheh

[-suziey-] said...

hahahaa..sama tp lain sket la rantai tuh:p
seksi u..ekekek:D

[-suziey-] said...

hahahaa..sama tp lain sket la rantai tuh:p
seksi u..ekekek:D

arryani said...

Buat adik ni...

kalo bulan pose, jangan pose aksi cengginih tau!!!

Ahhahahaha

Apapun, rantai mutiara itu.. dah ala2 artis you...

Rozita said...

Pak Cik en-Me -> sy pakai suar kecik aje tawww

u-jin -> ye lah, jimat air kan

Aida -> klu kuar sopping, asik nak bli baju aje, pakai nya tidak
smlm mengamuk suh beli selipa baru. padahal baru aje beli 2 mggu lepas

Rozita said...

suziey -> adik kerdik kat bwh tu, rantai dia kaler merah

arryani -> rantai mak dia lah..abis dia rembat semua

mugiwara said...

eh?
tak tutup muka?
hihi~

Rozita said...

ye ~ ada org marah letak gmbar nih