13.7.09

112 : kerdil


DENGAN ketinggian kira-kira 61 sentimeter, Khagendra Thapa Magar hanya perlu menunggu empat bulan lagi untuk diisytiharkan sebagai lelaki paling kerdil di dunia.
__________________________________
mungkin korang dah tengok gambar & berita ni..manusia paling kerdil
kita seharusnya bersyukur dgn kesempurnaan yang kita ada.
walau apa pun, dia tetap bangga kerana menjadi manusia paling kecil/kerdil di dunia. suatu penghargaan baginya.

13 comments:

arryani said...

Kak

kalo ko nak tau..

Aku org paling kepoh kot kat dunia..

dan aku bangga tau...wwwakakak

♣haNie♣ said...

comel..
hahaha..

Bro_mie said...

saper nak jadi manusia kerdil boleh panjat pokok kelapa kat bawah tu dan terjun....tiap kali terjun tubuh akan pendek 1 kaki......ulang brapa kali yg dikehendaki! muhahaha...

Hint PerihaL said...

kenapa 4 bulan kak?..awat lama sangat...dia ni org mongo; ke haper?

[-suziey-] said...

sian la tgk org kerdil ni..syukurla kita dilahirkan normal..

Rozita said...

arryani~ akk tau dah

hanie~ ye comel :)

bro_mie~ lawak siot..gelak nih..

Rozita said...

hint~ x pasti lak org mana. tp yg akak tau mmg bukan org mesia :)

suziey~ mmg syukur sgt2

julietchun said...

kalo jumpa memlm mau ku lari,kekekekeek.

en_me said...

cili padi tewww.. ehehe

Rozita said...

juliet~ mujur dia pakai bj & tak botak
klu tak, sure org igt toyol

Me~ ye le tu..pedas eh..

- j o h a r i - said...

syukur lah..kita ni pon insan yg kerdil disisiNya..

Anonymous said...

johari~ klu di sisinya, kita lebih kerdil dr org ini hehehe

Rozita said...

ala...anonymous to akak la..
tersilap send