1.7.09

105 : harga minuman

korang pernah tak nampak gerai yang ada signboard mcm ni?
mana ler tahu, kot2 korang pernah jumpa, tak pun kat sebelah umah korang ke?
dlm kawasan perumahan korang ke? kat kampung korang ke?
atau gambar ini sengaja di reka ....

16 comments:

Bro_mie said...

kalo jumpa kedai mcm tu, kita ambik semua air kecuali yg 'kecuali' tu lepas tu bayar je RM1.80....tgk muka tuan kedai, sedap ke x sedap......huhuuhu

abih dia kata semua RM1.80 je!

jajazuzu said...

nescafe TOLAK? ekekekkke...

air haram tu apa kak?

ai kan budak-baru-abis-skolah-yg-inesen. hehehhehe

Hint PerihaL said...

eksyen gilak..mungkin kedai dia jer yg bukak kt kampung org asli tuh..

joegrimjow said...

gambar dalam bilik darjah ni

ayampinko said...

wa respek tokey kedai nie beb..
tabik spring wa...

[-suziey-] said...

hahaha..air haram?
bagus gk ni..so kalu org nk order serba salh sket la nk ckp air haram:p

Masy said...

kerek laaa tuan kedai ni heh :p

Rozita said...

bro_mie~ muka tuan kedai tkde plak di tayangkan

jaja~ air haram tu , air yg bukan halal ler :)

Rozita said...

hint~ mcm tau jerk, kpg ko ke?

jow~ bukan lah, ada gambar atap tu..


ayampinko~ yg pasti tokeh kedai tu bukan akak atau pun ko

Rozita said...

suziey~ takut ada yg terlupa ttg halal & haram

Masy~ utk hiburan je kot

julietchun said...

kedai ni tak halal utk kita agaknya sbb dia ada jual air haram,hehehe.

♣haNie♣ said...

aikk..air haram pn ade..
pehhh.. :P

♥ salam ziarah... :)

Mak Su said...

air haram??

aiyo....

errr, saya collect gaks menda tot tot ni, vcd haram

mugiwara said...

menakutkan~

kalah stabak~

Rozita said...

juliet~ ye ler tu

hanie~ thanks sbb sudi singgah

mak su~ vcd haram??? nak pinjam???hahaha

Rozita said...

mugi~ starbuck apa kelas! warung ni lagi ngancem..