30.7.09

126 : kisah benar





seorang bapa bersama anak perempuan nya.




.




tiba-tiba, anak perempuan yang berumur 5 tahun hendak pergi ke toilet kerana ada urusan yg wajib dilaksanakan tanpa boleh ditangguh-tangguh lagi

.

agak2 korang lah, si bapa tadi akan membawanya ke mana?



toilet lelaki atau toilet perempuan???

.

.




ini lah yang terjadi smlm kpd anak perempuan aku..




katanya, dia pi masuk toilet bersama dgn abah...

ada 2 kemungkinan; samada anak perempuan aku masuk ke toilet lelaki atau suami aku masuk ke toilet prempuan bersama2 anak aku????


.



ok ke?

22 comments:

Nurhayati said...

rasanye mesti bawak masuk toilet laki kan.. kalau toilet perempuan mau ada orang menjerit dalam tu ;)

arryani said...

Kak..

Aku biasa bwk anak aku msuk toilet pompuan sbb aku risau ada org gila s--- dlm toilet laki..

Manalah tau kans..

beringat sebelum kena..

fadzilah said...

hahaha...
rasanya msti paksu bwk masuk toilet laki...
betul tak?

Rozita said...

nurhayati > agaknya la

arryani > ye lah..bahye ek

Lah > tak ngajar ke? sempat bertenet lg nih?

julietchun said...

anak masuk toilet pompuan, abah tunggu kat pintu luar kot.

Rozita said...

juliet > tak boleh biarkan sorang. anak pompuan tu kecik lg

INTAN said...

masuk toilet laki la...biasanya mcm gitew....apak leh tgu depan pintu...

xkan nk masuk toilet pempuan....

klu daku pun..bwk anak2 laki ku ke toilet...daku masuk toilet pempuan...xkan nk masuk toilet laki..amat x sesuai

♣haNie♣ said...

mesti masuk toilet lelaki..
kang ade plk pompuan lain histeria tgk hasben akak masuk ladies..
hahahahaha!

♥ kak..i'm back!! ;P

nurdaniella said...

salam rozita, haha.. tak ke haru biru tuh..

Bro_mie said...

thihi....kalo saya lak, konfom tandas laki, tapi sbelum masuk jerit dulu...."ooiii....siapa di dalam oooii....aku di luar.." dah masuk jerit balik.."oooiii....siapa di luar oooiii....aku di dalam...."....(mcm aziz satar dlm pendekar bujang lapok)....ngeh3x

mugiwara said...

dlm delima ni!

messyremo said...

kalau saya..

bwk masuk toilet laki r..

lantak r org nk kate ape pun~~

lagipun baru 5 tahun kan..hehe

[-suziey-] said...

aah kan..jenuh gk tu..payah..ish...rsnya anak kak zita la ikt masuk toilet laki..xpn hubby akk tunggu dpn pintu toilet pompuan..hehe

hidet said...

boleh tak kalau jawab 'toilet budak2'? hehe...
saya kadang2 bawak masuk anak2 saya ke tandas org kurang upaya..
sebab toilet2 tu selesa..

Rozita said...

INTAN = hahahah

Hanie = welcome back

daniella = haru le tu

Rozita said...

bro = udah uper dlm filem jerk

mugi = kamu suka buah delima ke?

messy = ye le tu

Rozita said...

suziey = toilet laki la tu

hidet = toilet budak2 belum buat lagik kat mesia nih

paiseh said...

kencing je kat tangga.. budak2 xpe.. dimaafkan. kut.
hahahaa..!!

U-jin said...

toilet lelaki kot...x mungkin somi akak masuk toilet pompuan mahu menjerit semua....hahahah

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

ssh gak...kena bwk toilet brgerak nih..

Rozita said...

paiseh = mesti dulu kau camtu ek?

u-jin = toilet lelaki

akupentoi = kat mana ada jual toilet bergerak tu? muat ke letak dlm bonet keta???

Aida Alias said...

utk lebih elok.. kalo anak perempuan.. emak bwk gi toilet.. yg lelaki ayah pulak..