17.7.09

117 : tayang kaki ke kasut?

(sila abaikan gmbar kaki yg berkarat & berkurap itewww)





ini kasut baru aku okeh...aku terbeli aritu..:)



tiada niat hendak menunjuk2....tp mmg dah tunjuk pun..



kasut ni murah aje aku beli...sesuai ler dengan pendptan aku yang tak berapa lumayan...aku tak mmpu nak beli kasut yang harga ratus-ratus...



aku suka kasut ni...tu sebab share ngan korang



paten nya idak ler cantik mana pun, tetapi amat sesuai untuk ke pejabat



yang penting



ianya tidak menggigit kaki ku menyakit kan kaki ku....amat selesa..



berbaloi-baloi (mcm celcom blue)



tata..

11 comments:

UnGu VioLet said...

salam perkenalan dan salah ziarah.. blog walking, terjumpe blog nie.. nice blog!!

boleh menambah kenalan blogger.. ade masa, jempt ke teratak Ungu Violet.. salam ukhuwwah..

rozita said...

thnks, sbb sudi singgah

- j o h a r i - said...

ni mesti bukan kasut buatan gombak kan

Hint PerihaL said...

murah mahal xpenting..slesa dan cantik itu yg buatkan benda tu berbaloi... ;)

Rozita said...

Johari > bukan2

Hint > betul3x

[-suziey-] said...

waaaa terbeli? tanpa sedar ke akk beli kasut nih,...ekekek:D

okla simple jek.ygp enting sleesa:p

Rozita said...

ye suziey > semua di luar kawalan

mugiwara said...

dah cek ke kulit pe dia pakai?


heheh~

Rozita said...

mugi > bukan kulit yang 'itu'. klu yang 'itu' sure mahai

INTAN said...

cantik je kaki....xde kudis..xde kurap

Rozita said...

INTAN > dlm gambar je tuh..